Lowongan Terbaru di PT BRAVO PERSADA NUSANTARA

Tuesday 5 November 2013

We are Growing Travel Agent in  Tanggerang Kota ,located  at  Cipondoh area
Closed  with Bale  Kota  Mall, needed  new  staffs  as follows
 
 
A. SALES / MARKETING
1. Female / Male max 30 years  old
2. Min  Diploma  degree
3. Min 01 years experience  on sales or  Marketing position,  prefered Hospitality industry
4. Have  good relationship
5. Outspoken,  Good looking and  able  to work under pressure
6. High Intergrity, Independent, Honest and Hardworking
7. Preferably residance in  Tanggerang  Area
 
B. TOUR STAFF
1. Female /Male max 30yrsOld
2.Min  SMK
3. Min 02 years experience on  similar position
4. Having  use system  airlines  such as  Abacus or Galileo
5. Outspoken,  and  able  to work under pressure
6. High Intergrity, Independent and Hardworking
7. Fluent in English Both oral  and  written
8. Preferably residance in  Tanggerang  Area
 
C. TICKETING  STAFF
1.Female/Male max  30 yrs  old
2. Min SMK
3. Min 01 years experience  on similar position ( fresh graduated are welcome )
4. Familiar with system reservation  such as  Abacus  &   Galileo
5. Fluent  with English oral  or written
6. High Intergrity  . Independent and  hard working, and  Honest
7. Preferably residance in  Tanggerang 
 
D. MESSENGER
1.Prefer Male,  max  30 yrs old
2. Min Senior  High School
3. Min 01 years experience on  silimlar position ( fresh graduated are welcome)
4. Have   own  motorcylce
5. Discilpline and  responsible also honest
6. Preferably residance in  Tanggerang  
 


Please send your application letter, resume/CV, copy of academic certificate & transcript, a recent photograph & other related documents : info@bravowisata.com
or
PT BRAVO PERSADA NUSANTARA
TAMAN ROYAL 3
JL. EDELWEISS 7 NO 15

TANGGERANG  1500

Mungkin itu saja informasi lowongan ini kami sajikan, semoga bermanfaat.
Saran kami Anda melihat lowongan kami yang lainnya seperti 
Lowongan Kerja November 2013 Bekasi Terbaru dan Lowongan Terbaru November 2013 Di Citibank Jakarta

0 comments:

Post a Comment